Dag 9. Waterpret en BBQ

19 juli 2016 - Nieuwerkerk aan den IJssel, Nederland

Oeff,, het is vandaag nog een stuk warmer dan gisteren.. Veel drinken dan maar. Vanavond komt fam van Lenten gezellig bij ons barbequen. En omdat ze morgen op vakantie gaan wil ik ze wat leuks meegeven. Om 11;50 kunnen de jongens geknipt worden bij Kitty Blom dus voor die tijd gaan we even kijken bij Brugzicht in Krimpen.. Op zoek naar 4 cadeautjes.. Ik vind ze veel sneller dan gedacht! Maar om nou nog helemaal terug naar huis te rijden... nee... we zoeken gewoon een speeltuintje op in de buurt van de kapper. We vinden een hele leuke aan de Jan van Galenstraat in Capelle West. De jongens vermaken zich er prima. Na een half uurtje buitenpret lopen we alvast richting Kitty. Gelukkig kunnen ze daar ook nog even spelen/tv kijken. Al snel worden ze geknipt. Lucas op de motor en Laurens in de race auto. Wat een feest! En wat knappen ze op! Dit keer die haren extra kort, dat is wel zo lekker met deze warmte. Als ze klaar zijn mogen ze nog kleurtjes uitkiezen voor in hun kuif.. Lucas kiest blauw en Laurens alle kleuren vd regenboog. Mooi hoor! Ze krijgen nog een snoepje en mogen nog iets uit het grijpautomaat vissen. Naar de kapper gaan is echt niet vervelend zo! Eenmaal thuis zijn ze moe, even drinken en naar bed.. Terwijl zij lekker liggen te slapen neem ik een heerlijke koude douche.. Voel me gelijk een stuk energieker! Na het slaapje eten we nog een boterham en daarna kan de waterpret weer beginnen! zwembroek aan en gaan met die banaan. Bellen blazen en trampoline springen in je blote billen. Het kan allemaal in de vakantie.... Begin vd avond komen Helena, Jaco, Mauro en Fabrice aan. En al snel kan de BBQ beginnen! iedereen heeft ervan genoten en zoals altijd was het weer erg gezellig. Helena en ik hebben nog even een stukje gewandeld na het tafelen. De mannen trapten nog ff een balletje. Om een uur of 10 zijn we maar binnen gaan zitten, we werden aangevallen door muggen! Het was een heerlijke dag... alweer... !