Dag 4. Speeltuin IJsselkids

14 juli 2016 - Nieuwerkerk aan den IJssel, Nederland

Het is vandaag heeeeeeerlijk weer. 22 graden, zon en een lekker briesje.. De kinderen sliepen weer uit tot 8:00 uur. Dus op ons gemakje ontbeten en aangekleed. In huis heb ik nog ff wat gedaan. Wasje gedraaid en opgevouwen en even boven de kamers opgeruimd.

Om 10:15 gingen we van huis. 5 minuutjes later kwamen we aan bij de Speeltuin. Voor 50 cent p.p. mag je daar de hele dag spelen/zonnen. Toen we aankwamen was Josje er al met Boaz en Danuel. De kinderen gingen meteen heerlijk spelen, en ik ben bij het kleine winkeltje gelijk koffie gaan halen. mmmmm genieten zo in het zonnetje. Met Josje bijgekletst. Uiteraard ging het over de kids en wat we allemaal van plan zijn te gaan doen deze vakantie. Je raakt niet uitgepraat.. De kinderen hebben zich uren goed vermaakt.  Dat kan ook niet anders in zo'n leuke speeltuin met schommels, wipjes, glijbanen, zandbakken, speelhuisjes, een trampoline, loopauto's, draaimolens enz Toen ik om 13:00 uur weer naar huis wilde gaan was het nog even een uitdaging om Lucas mee te krijgen. Eenmaal thuis lagen ze uitgeteld op de bank. Ze hebben gauw hun boterham opgegeten en waren blij toen ze op bed werden gelegd.. Ja het was een heerlijke ochtend zo. Dat gaan we vaker doen. Dikke pret zo dicht bij huis..

En nu ga ik stofzuigen..

Tot morgen!