Dag 6. Omniversum/Kijkduin

16 juli 2016 - Scheveningen, Nederland

Terwijl Peet op de bank ligt te snurken schrijf ik nog even een Blog over deze zaterdag. We hebben net de kids op bed gelegd nadat we thuis kwamen van een dagje Den Haag. Na een leuk logeerpartijtje van de kinderen bij mijn ouders in Vlaardingen zijn we met ons gezinnetje, Joost en Joanne en m'n schoonouders naar het Omniversum geweest. Twee weken geleden hebben we daar genoten van de film "Under the sea" en vandaag hebben we de spectaculaire beelden gezien van "Giant whales". Erg mooi en indrukwekkend om te zien. Na de film zijn we naar Kijkduin gereden. Op de boulevard een broodje kroket gegeten waarna we gezellig op een terras gingen zitten. Ondanks de stevige wind zaten we heerlijk op die loungebanken, met zicht op de kinderen die aan het spelen waren in de speelhuisjes met glijbanen. Genieten!  Na een tijdje besloten we om richting de pier te lopen op Scheveningen. Best een flinke wandeling! Uiteindelijk hebben we heerlijk gegeten bij Oceans. Na het diner konden we weer terug wandelen natuurlijk. We zijn wel goed uitgewaaid! Bijna aangekomen bij de auto's hebben we onszelf ook nog extra verwend met een italiaans ijsje. Lekkerrrr... Het was een erg leuke dag..